Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
3.900 Ft
Menny.:db

FEJLESZTŐ MESE E-Hangoskönyv GYEREKEKNEK

3.900 Ft
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Youtube videók

Leírás

Ha úgy alakul, hogy nem tudsz mesélni, Magyar Attila mesél helyetted!

A Kutyás OkosKönyvet digitális e-Hangoskönyv formában is letöltheted!

Egy kutya nem játék, de a mesét hallgatva a gyerekek megtanulják, hogyan szabad viselkedni egy kutyával, milyen sok fajta kutyus létezik, mit ehetnek, mi az a törzskönyv és miért kell a póráz…
… és bizony azt is, hogy el kell pakolni a játékokat! :)


MITŐL OKOS?


enlightened A könyvben található Okosjelek segítségével fontos és érdekes dolgokat tanulhatnak meg a gyerekek a mese történetéhez kapcsolódóan!   enlightened


MIÉRT FOGOD SZERETNI?


heart Mennyivel jobb elmesélni a gyerekeknek összebújva, szeretetben, hogy mit szabad vagy nem szabad, mint tiltani, fegyelmezni, vagy ne adj vészhelyzetben rákiabálni!

smiley Innen is a mottónk: Elmeséled. Megtanulja.


A letölthető termékeket a megrendelést követően a felhasználói fiókodból érheted el és töltheted le, 
ezért a letölthető termékek megvásárlásához
elengedhetetlen a regisztráció.


Vedd meg csomagban, kedvezményesen! 


Ha megörökítésre kerül a Kutyás E-Hangoskönyv használatából adódó boldogság és büszkeség, bátran használhatóak az #okosmese #okosgyerek #okosszülő #ügyesvagyok és a #dejóegyüttlenni hashtag-ek a közösségi oldalakon.

Így mi is nyomon tudjuk követni a gyermekek örömét. Annál pedig nincs is jobb érzés!  heart

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

És ezeket láttad már?

MeseJáték FEJLESZTŐ TÁRSASJÁTÉK (3-10 évig)

A MeseJátékkal saját meséket alkothatnak a gyerekek.

 

Komplex fejlesztő játék, mely kombinálja
- a bábozás személyiségfejlesztő és érzelem feldolgozó hatását, 
- a mesélés kreativitását,
- a klasszikus társasjátékok élményét.

Fejleszti a beszédkészséget, szókincset
- koncentrációt és logikát,
- kreativitást és fantáziát
- érzelmi intelligenciát. 

Segít a szociális és kognitív fejlődésben, növeli a gyerekek nyelvi készségeit, fejleszti a képzelőerőt.
A játékkal a gyerekünk megélheti teljes szabadságát, feldolgozhatja érzelmeit.
A játék egyedül is lefoglalja a gyermeket, de játszható társaságban is.
Ebben segítségünkre van 12 db helyszínkártya, 36 db okoszseton és 7 db bábu az OkosMese szereplőivel.
A MeseJátékkal többféle játék is játszható, és minden esetben a gyerek fejlettségi szintjéhez igazítható.

Játszahatjuk úgy is, hogy nincsenek vesztesek, csak nyertesek!
1. Mesélős játék: saját meséket alkothatnak. A mesék száma végtelen és szárnyalhat a fantázia! 
2. Szerepjáték - bármelyik szereplő bőrébe belebújhatnak!
3. Szituációs játék - újabb és újabb helyzetekben mutathatja meg magát
4. memóriajáték: fejlődhet a koncentráció

A doboz tartalma
- 12 db helyszínkártya
- 36 db okoszseton
- 7 db bábu a mese szereplőivel

Hasznos tipp
Eresszétek el a fantáziátokat, találjatok ki újabb szabályokat, kombináljátok a játékokat! 
Ha megörökítésre kerül a Kutyás MeseJáték használatából adódó boldogság és büszkeség, bátran használhatóak az
#okosmese #okosgyerek #okosszülő #ügyesvagyok és a #dejóegyüttlenni
hashtag-ek.
Így mi is nyomon tudjuk követni a gyermekek örömét. Annál pedig nincs is jobb érzés!  

 

8.490 Ft

Színező (letölthető)

Csak le kell tölteni, kinyomtatni, és indulhat a szórakozás.

A letölthető színező a Kutyás Okosmeséhez kapcsolódó 12 db színezős lapot tartalmaz extra feladatokkal!

A vásárlást követően a letöltéshez kapcsolódó linket emailben kapod meg, ezután már nyomtatható is a feladatlap.

A nyomtatási színek eltérhetnek a képernyőn látható színektől a beállítások függvényében.

A letöltött színezős lapok csak személyes célra felhasználhatóak, tilos engedély nélküli másolni, változatlan vagy nagymértékben hasonló módon felhasználni, közzétenni, továbbértékesíteni vagy terjeszteni.

A weboldal teljes egészében, valamint az ott megtalálható és letölthető termékek szerzői jogvédelem alatt állnak. A szerzői jogi védelem alapján a Szerzőnek előzetes írásbeli engedélye, hozzájárulása szükséges a mű tartalmának többszörözéséhez, terjesztéséhez, átdolgozásához, valamint nyilvánossághoz közvetítéséhez.


Ha megörökítésre kerül a Kutyás Színező használatából adódó boldogság és büszkeség, bátran használhatóak az #okosmese #okosgyerek #okosszülő #ügyesvagyok és a #dejóegyüttlenni hashtag-ek a közösségi oldalakon.

Így mi is nyomon tudjuk követni a gyermekek örömét. Annál pedig nincs is jobb érzés!  heart

1.200 Ft

KÓPÉ fejlesztő csomag (3-10 ÉVES KORIG)

 

A Hármas Kutyás Csomagban kedvezményesen juthatsz hozzá 3 kedvencedhez!

A csomag tartalma:

1 db Kutyás OkosMese könyv
1 db Kutyás OkosBox
1 db Kutyás KaparósKönyv

+ ajándék: 1 db Kutyás E-Hangoskönyv

 

1. OKOSMESE KÖNYV

Egy kutya nem játék, de játszva és mesélve könnyen megtanulhatjuk, hogyan lehet a legjobb barátunk. A mese végére a gyerekek  megtanulják, hogyan szabad viselkedni egy kutyával, hogy milyen sok fajta kutyus létezik, mit ehetnek, mi az a törzskönyv és miért kell a póráz…
… és bizony azt is, hogy el kell pakolni a játékokat! :)
A könyvben található Okosjelek segítségével fontos és érdekes dolgokat tanulhatnak meg a gyerekek a mese történetéhez kapcsolódóan!

2. KAPARÓS KÖNYV

Ha tudod, milyen izgi lekaparni egy sorsjegyet, akkor most képzeld el, hogy milyen élmény egy gyereknek lekaparni egy egész foglalkoztató füzet összes feladatát! 
A gyerekek imádják, hogy le kell kaparni a szürke varázsfelületet ahhoz, hogy megoldják a feladatokat.
Így a fejlesztés szuper játékká változik, és a játék közben megismerkedhetnek a kutyák viselkedésével, a kutyatartással,
a kutyafajtákkal, a figyelmeztető táblákkal, a mérgező ételekkel, játszhatnak a kakikeresővel…
.. és megtanulják azt is, hogy el kell pakolni a játékokat! :

3. OKOSBOX

A felnőtteknek többé nem kell törniük a fejüket, hogy mit játsszanak a gyerekekkel! Az OkosBox minden napra tartogat egy kreatív feladatot!

Játék közben a gyerekek megismerkednek többek között a kutyák viselkedésével, a kutyatartással, megtanulnak kutyát rajzolni, rekordokat felállítani, lehetnek rendőrkutyák, segítőkutyák, bajnokok, játszhatnak kirakóst, bábszínházast, kincskeresőst vagy kakikeresőt!
Az OkosBoxból kihúzható tekercsen 30 darab kreatív feladatlap van, segítséggel, útmutatással.

+1 KUTYÁS E-HANGOSKÖNYV

Magyar Attila hangjával!

 


Ha megörökítésre kerül a Hármas Kutyás Csomag használatából adódó boldogság és büszkeség, bátran használhatóak az #okosmese #okosgyerek #okosszülő #ügyesvagyok és a #dejóegyüttlenni hashtag-ek a közösségi oldalakon.

Így mi is nyomon tudjuk követni a gyermekek örömét. Annál pedig nincs is jobb érzés!    heart

19.900 Ft 16.000 Ft
20%

MESE E-KÖNYV

Mennyivel jobb elmesélni, hogy mit szabad és mit nem, mint fegyelmezni, tiltani! 

Panna és Soma története már elektronikus kütyükön is veletek lehet.

A meséből a gyerek megtanulja, hogy a kutya nem játék, de lehet a legjobb barátunk. A mese végére a gyerekek  megtanulják azt is, hogyan szabad viselkedni egy kutyával, hogy milyen sok fajta kutyus létezik, mit ehetnek, mi az a törzskönyv és miért kell a póráz…

… és bizony azt is, hogy el kell pakolni a játékokat! :)

Az Okosjelek segítségével fontos és érdekes dolgokat tudhatnak meg a gyerekek a mese történetéhez kapcsolódóan!

Csomagban megvásárolható kedvezményesen a meséhez tartozó Kaparós Könyv, OkosBox és Mesejáték!

2.900 Ft
Az oldal tetejére